Školní psycholog a jeho práce z pohledu pedagogů – Johana STEJSKALOVÁ
Johana STEJSKALOVÁ
Diplomová práce
Školní psycholog a jeho práce z pohledu pedagogů
School psychologist and their work from teachers' point of view
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá názorem pedagogů na dopady práce školního psychologa. Cílem práce bylo zjistit, zda pedagogové považují za přínos zavedení školního psychologa a jaká vnímají negativa a pozitiva v souvislosti s jeho působením. Výběrový soubor zahrnuje 27 pedagogů ze sedmi škol olomouckého kraje, s kterými bylo provedeno polostrukturované interview o jejich pohledu na dopady práce školního …víceAbstract:
The master?s thesis deals with the opinion of teachers on the impact of the work of school psychologists. The aim of the thesis is to determine whether the teachers consider the introduction of school psychologists of value, and what they believe to be the advantages and disadvantages of their work. The set of participants comprises of 27 teachers from seven schools in the Olomouc Region. Using the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2012
Zveřejnit od: 29. 11. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedoucí: PhDr. Veronika Kavenská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEJSKALOVÁ, Johana. Školní psycholog a jeho práce z pohledu pedagogů. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.11.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 11. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Pohled pedagogů na společné vzdělávání žáků s LMP na vybraných primárních školách v Ústeckém kraji a v Praze
Stanislava SCHÖPKOVÁ -
Pohled pedagogů a asistentů pedagoga na jejich vzájemnou spolupráci při společném vzdělávání v MŠ
Anna Sádecká -
Pohled pedagogů volného času na spolupráci s rodiči
Lucie Janičatová -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová -
Pohled pedagogů běžných základních škol na inkluzivní vzdělávání žáků s mírnou vývojovou poruchou intelektu
Kateřina Klementová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Pohled rodičů a pedagogů na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Monika Vodičková -
Pohled pedagogů na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v environmentální výchově
Lenka KOUŘIMSKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva