Srovnání jazyka české a polské televizní reklamy – Bc. Zuzana LOUŽILOVÁ
Bc. Zuzana LOUŽILOVÁ
Diplomová práce
Srovnání jazyka české a polské televizní reklamy
The comparison of language of the czech and polish television advertising
Anotace:
Autorka předkládá srovnání jazyka českých a polských televizních reklam. Heterogenní soubor 220 televizních spotů (110 českých, 110 polských) je podroben nejprve lexikální charakteristice, poté jsou reklamy hodnoceny z morfologického a syntaktického hlediska, pozornost je věnována též otázce vykání a tykání a spisovnosti či nespisovnosti v českých a polských televizních reklamách. Všechny teoretické …víceAbstract:
The target of this thesis is to compare the language of the czech and polish television advertising. 220 TV spots (110 czech, 110 polish) are submitted to the lexical, morphological, syntactic and pragmatics charecteristics and we also adress to the question of the using of the formal terms and using of the first name terms to call the person in czech and polish advertisement and the using of standard …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2012
Zveřejnit od: 2. 1. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LOUŽILOVÁ, Zuzana. Srovnání jazyka české a polské televizní reklamy. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.1.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 1. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva