Mgr. Andrej Borges

Bakalářská práce

Tvorba srsti a vlasů v 3ds Max

Creating of Hair and Fur in 3ds Max
Abstract:
The Bachelor's thesis deals with techniques and working proces of creating hair using the program Autodesk 3ds Max. It describes the use of Hair and Fur modifier for creation of hair and other uses of the modifier. The thesis also describes other, alternative ways how to create hair in the program Autodesk 3ds Max.
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou vlasov a srsti v programe Autodesk 3ds Max. Podrobne a na konkrétnych príkladoch popisuje použitie modifikátoru Hair & Fur tak ako na tvorbu vlasov, tak aj jeho d’alšie spôsoby využitia. Práca taktiež popisuje d’alšie, alternatívne možnosti vytvárania vlasov v rámci programu Autodesk 3ds Max.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
  • Oponent: Mgr. Vilém Šustr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika