Tvorba srsti a vlasů v 3ds Max – Mgr. Andrej Borges
Mgr. Andrej Borges
Bakalářská práce
Tvorba srsti a vlasů v 3ds Max
Creating of Hair and Fur in 3ds Max
Abstract:
The Bachelor's thesis deals with techniques and working proces of creating hair using the program Autodesk 3ds Max. It describes the use of Hair and Fur modifier for creation of hair and other uses of the modifier. The thesis also describes other, alternative ways how to create hair in the program Autodesk 3ds Max.Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou vlasov a srsti v programe Autodesk 3ds Max. Podrobne a na konkrétnych príkladoch popisuje použitie modifikátoru Hair & Fur tak ako na tvorbu vlasov, tak aj jeho d’alšie spôsoby využitia. Práca taktiež popisuje d’alšie, alternatívne možnosti vytvárania vlasov v rámci programu Autodesk 3ds Max.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n2po5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: Mgr. Vilém Šustr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Jan Pařízek -
Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max
Martin Kovářík -
Optimalizace externího rendrovacího systému V-Ray v programu Autodesk 3DS Max
Jakub Kramárik -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek -
Tvorba fotorealistických V-ray materiálů a jejich aplikace v programu 3Ds Max
Jakub Kramárik -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Josef Putík -
Modelování procesu tisku na laserové tiskárně ve 3d studio max
Tomáš NOVOTNÝ