Působení reklamy na dítě předškolního věku – Barbora DVORSKÁ
Barbora DVORSKÁ
Bachelor's thesis
Působení reklamy na dítě předškolního věku
The effect of advertising on preschool children
Anotácia:
Má bakalářská práce se zabývá působením reklamy na dítě předškolního věku. Předškolní děti jsou díky svému nedostatečně vyvinutému kritickému myšlení poměrně snadno ovlivnitelná skupina, a to i v rámci reklamního působení na ně jako na možné budoucí nákupčí. Díky vhodně a umě použitým prvkům reklama může ovlivnit nejen dětský seznam přání a potřeb, ale i jeho hodnoty a postoje. Cílem mé práce je popsat …viacAbstract:
This Bachelor Thesis deals with the influence of advertising on a child of preschool age. Given their insufficiently developed critical thinking, preschool children are a relatively easily influenced group, even in advertising effect on them as potential buyers. Thanks to appropriately and skilfully used elements, advertising may influence not only children's lists of wishes and needs but also their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lucie Křeménková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVORSKÁ, Barbora. Působení reklamy na dítě předškolního věku. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Teaching kindergarten / Kindergarten Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Systém odborného působení na dítě s poruchami chování a na jeho rodinné prostředí na Ústecku
Martina Hendrychová -
Reklama na alkohol a její působení na děti a adolescenty
Eva Weisová -
Pohled učitelů základních škol na spolupráci školy a rodiny při výchovném působení na dítě
Romana Hájková -
Působení hudby na děti v předškolním vzdělávání
Kateřina Holečková -
Působení a vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ na vybraných brněnských školách
Vít Ševčík -
Působení etiketizačních mechanismů na děti ve školním prostředí z pohledu pedagogických pracovníků Zlínského kraje
Zuzana Langerová -
Morální vývoj dítěte předškolního věku Morální vývoj dítěte předškolního věku a způsoby jeho utváření
Barbora HALIAKOVÁ -
Vývoj fonematického sluchu u dětí předškolního věku
Kristýna Červová
Názov
Vložil
Vložené
Práva