Ing. Andrea Chrudimská

Bakalářská práce

Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)

Emotional touching of design, shape and color on the decision making of the customer (limbic analyse)
Anotace:
Téma mé bakalářské práce “Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy produktu na proces rozhodování zákazníka-limbická analýza” tzv. Neuromarketing a Neuroekonomie, které patří do nových interdisciplinárních marketingových odvětví pracujících s nejnovějšími výzkumy z neuropsychologie a kognitivní psychologie a neurověd, začíná být podle mého názoru v současné době velice aktuální téma v českém marketingu …více
Abstract:
The theme of my bachelor’s work „ Emotional touching of design, shape and color on the decesion making of the customer (limbic analyse)“, so-called Neuromarketing and Neuroeconomics, which are concerned with the new interdisciplinary branches of neuromarketing which are worked with the new experiments from neuropsychology a kognitive psychology a neurology, has been becoming by my opinion, very actual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní