Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza) – Ing. Andrea Chrudimská
Ing. Andrea Chrudimská
Bakalářská práce
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Emotional touching of design, shape and color on the decision making of the customer (limbic analyse)
Anotace:
Téma mé bakalářské práce “Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy produktu na proces rozhodování zákazníka-limbická analýza” tzv. Neuromarketing a Neuroekonomie, které patří do nových interdisciplinárních marketingových odvětví pracujících s nejnovějšími výzkumy z neuropsychologie a kognitivní psychologie a neurověd, začíná být podle mého názoru v současné době velice aktuální téma v českém marketingu …víceAbstract:
The theme of my bachelor’s work „ Emotional touching of design, shape and color on the decesion making of the customer (limbic analyse)“, so-called Neuromarketing and Neuroeconomics, which are concerned with the new interdisciplinary branches of neuromarketing which are worked with the new experiments from neuropsychology a kognitive psychology a neurology, has been becoming by my opinion, very actual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gsj45/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Cílové skupiny kultovních značek (síla mýtů a legend)
Michaela Vaňková -
Model zákaznické segmentace vybrané organizace
Jana Walterová -
Contrastive study of promotional texts with women as the target group
Lucie PAVELKOVÁ -
Kształtowanie się wczesnośredniowiecznego państwa z perspektywy archeologii. Zagadnienia typologii i chronologii zabytków archeologicznych (koniec X - połowa XIII w.) na Rusi południowo-zachodniej
Radosław LIWOCH -
Neuromarketing
Lenka Bejdová -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin
Martina Poláková -
Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích
Sandra Holubová