Politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008 – Petra Pistulková
Petra Pistulková
Bachelor's thesis
Politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008
Political marketing in Democratic Party primary elections 2008
Anotácia:
Tématem této práce je politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008 a způsob jeho využití Barackem Obamou a Hillary Clintonovou. Po teoretickém vymezení pojmu politický marketing je práce zaměřena na hlavní rysy kandidátů, které ovlivnily jejich obraz v očích voličů (problematika image, podpora celebrit a rodiny a využití mediálních prostředků). Práce se dále týká průběhu samotných …viacAbstract:
This work analyzes the use of political marketing of Barack Obama and Hillary Clinton in Democratic Party primary elections 2008. Theoretical definition of political marketing is followed by a description of main characteristics of presidential candidates (image, support from celebrities and family and the use of media). Following part deals with primary elections themselves, with decisions made by …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15676
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedúci: Vladimíra Dvořáková
- Oponent: Marie Faturová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15676
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra