Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny – Bc. Zlata BIEDERMANNOVÁ
Bc. Zlata BIEDERMANNOVÁ
Diplomová práce
Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny
Marketing communication comparison of TV Nova´s and Prima TV´s main news programme in the period of their transformation.
Anotace:
Tématem diplomové práce je srovnání marketingových komunikací hlavních zpravodaj-ských relací TV Nova a Prima TV v období jejich změn. Práci tvoří tři části. Teoretická část zahrnuje klíčové pojmy, se kterými pracuji v analytické části práce, a umožňuje formulovat hypotézy. Praktická část analyzuje marketingové komunikace obou hlavních zpravodajských relaci a jejich sledovanost a ve svém závěru potvrzuje …víceAbstract:
My thesis is on a comparison of the marketing communication of main news on both TV Nova and Prima TV during their periods of change. The work consists of three parts: The theory contains key elements which I use to both analyse the topic and formulate the hypo-thesis. The practical section investigates the marketing communications of both main news and their viewership. In the end it confirms both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10593
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BIEDERMANNOVÁ, Zlata. \textit{Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/dknzoy/.
Jak správně citovat práci
BIEDERMANNOVÁ, Zlata. Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu
Ondřej Vlk -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Využití efektivní krizové komunikace v marketingové praxi
Kamila Kuchynková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková