Bc. Zlata BIEDERMANNOVÁ

Diplomová práce

Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny

Marketing communication comparison of TV Nova´s and Prima TV´s main news programme in the period of their transformation.
Anotace:
Tématem diplomové práce je srovnání marketingových komunikací hlavních zpravodaj-ských relací TV Nova a Prima TV v období jejich změn. Práci tvoří tři části. Teoretická část zahrnuje klíčové pojmy, se kterými pracuji v analytické části práce, a umožňuje formulovat hypotézy. Praktická část analyzuje marketingové komunikace obou hlavních zpravodajských relaci a jejich sledovanost a ve svém závěru potvrzuje …více
Abstract:
My thesis is on a comparison of the marketing communication of main news on both TV Nova and Prima TV during their periods of change. The work consists of three parts: The theory contains key elements which I use to both analyse the topic and formulate the hypo-thesis. The practical section investigates the marketing communications of both main news and their viewership. In the end it confirms both …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10593

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BIEDERMANNOVÁ, Zlata. Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.