Marketingová strategie firmy Pivovar Trojan Telč – Klára Motyčková
Klára Motyčková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Pivovar Trojan Telč
Marketing Strategy of the Trojan Telc Brewery
Abstract:
Cílem práce je návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii firmy Pivovar Trojan Telč. Teoretická část práce vychází z aktuálních odborných zdrojů zaměřených zejm. na problematiku marketingu a managementu. Empirická část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové strategie podniku a návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii zvoleného podniku …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Thesis defence
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Finance a řízení / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.