Silvia Kašperová

Bakalářská práce

Reklama a jej socializačný efekt

Advertising and its socializing effect
Abstract:
The bachelor thesis described the advertising as one of the means for the integration of human society - his socialization. It deals with the historical development of modern advertising, in particular, analyse the functions and objectives of advertising, describes the mean of its spreading. Particular attention is paid to the ethical rules of advertising practices, such as truthfulness, honesty and …více
Abstract:
Bakalárska práca opisuje reklamu ako jeden z prostriedkov začleňovania jedinca do spoločnosti - jeho socializáciu. Zaoberá sa historickým vývojom modernej reklamy, analyzuje najmä funkcie a ciele reklamy, popisuje prostriedky jej šírenia. Pozornosť venuje najmä etickým pravidlám reklamnej praxe, ako sú pravdivosť, čestnosť a slušnosť. V závere poukazuje na pozitívne a negatívne vplyvy reklamy na rôzne …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2014
  • Vedoucí: doc. PhDr. Andrej Sičák, PhD.
  • Oponent: PhDr. Marián Kika, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře

Práce na příbuzné téma