Reklama a jej socializačný efekt – Silvia Kašperová
Silvia Kašperová
Bakalářská práce
Reklama a jej socializačný efekt
Advertising and its socializing effect
Abstract:
The bachelor thesis described the advertising as one of the means for the integration of human society - his socialization. It deals with the historical development of modern advertising, in particular, analyse the functions and objectives of advertising, describes the mean of its spreading. Particular attention is paid to the ethical rules of advertising practices, such as truthfulness, honesty and …víceAbstract:
Bakalárska práca opisuje reklamu ako jeden z prostriedkov začleňovania jedinca do spoločnosti - jeho socializáciu. Zaoberá sa historickým vývojom modernej reklamy, analyzuje najmä funkcie a ciele reklamy, popisuje prostriedky jej šírenia. Pozornosť venuje najmä etickým pravidlám reklamnej praxe, ako sú pravdivosť, čestnosť a slušnosť. V závere poukazuje na pozitívne a negatívne vplyvy reklamy na rôzne …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zvlv6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Andrej Sičák, PhD.
- Oponent: PhDr. Marián Kika, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
Lenka Dvorská -
Klamavá reklama a její etické aspekty
Jiři Valeš -
Etika české žurnalistiky
Nikola REMEŠOVÁ