Školní stávky pro klima - příčiny a souvislosti aktivismu žáků českých středních škol – Mgr. Kamila Pajzinková
Mgr. Kamila Pajzinková
Master's thesis
Školní stávky pro klima - příčiny a souvislosti aktivismu žáků českých středních škol
School Strikes for Climate - Causes and Context of Czech Hight School Student Activism
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na protestní aktivity žáků a žákyň českých středních škol známé jako školní stávky pro klima. Cílem je přispět k porozumění motivacím a uvažování mladých lidí, kteří se rozhodli připojit ke globálnímu sociálnímu hnutí. Úvodní část popisuje školní stávky jako součást občanské společnosti, zmiňuje pozitivní aspekty angažovanosti pro rozvoj demokratického myšlení a s využitím …viacAbstract:
This thesis focuses on the protest activities of Czech high school students known as school strikes for climate. The aim is to contribute to an understanding of motivation and thinking of young people participating in a global social movement. This paper describes school strikes as a part of civil society, mentions the positive aspects of an engagement on democratic thinking and determines how the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/njx2a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2021
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Lužný, Dr.
- Oponent: Mgr. Jakub Vojta, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Social Studies Basics
Práce na příbuzné téma
-
The Representation of Cultures within Czech and Chinese High-school Textbooks
Ondřej Šťastný -
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang -
Understanding motivation of Czech high school and university students to learn the English and French languages
Marie CSEVÁROVÁ -
Teaching Structures to High School Learners in the Czech Republic
Hynek Král -
The Importance of Empowerment for Environmental education: A Case study in Czech Free Democratic School
Róza Fadrná -
The Integration of Selected Thematic Areas of the Cross-Curricular Subject Environmental Education into English Language Lessons
Alexandra Müllerová -
Rozvoj sociální, personální a občanské kompetence v rámci společenských věd
Kateřina Milerská -
Globální kompetence a možnosti jejího rozvoje ve výuce občanské výchovy a společenských věd
Tomáš ĎURICA