Profil publika Svatováclavského hudebního festivalu – Lucie Kaletová
Lucie Kaletová
Bachelor's thesis
Profil publika Svatováclavského hudebního festivalu
The Profile of the Audience of the St. Wenceslas Music Festival
Abstract:
Tématem bakalářské práce je zjistit, jaký je profil návštěvníků Svatováclavského hudebního festivalu. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu kultury, hudebních festivalů, publika, STP marketingu a marketingových komunikací. Cílem praktické části je zodpovědět položené výzkumné otázky. Vzhledem k charakteru výzkum byla zvolena kvantitativní výzkumná metoda, konkrétně dotazníkové šetření …moreAbstract:
The submitted bachelor's thesis is focused on finding out what the profile of visitors of St. Wenceslas Music Festival is. The theoretical part defines the basic concepts of arts marketing, music festival, audience, STP marketing and marketing communications. The goal of the theoretical part is to answer the research questions. Due to the nature of the research, a quantitative research method was chosen …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALETOVÁ, Lucie. \textit{Profil publika Svatováclavského hudebního festivalu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/dkyexv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kaletová, Lucie. Profil publika Svatováclavského hudebního festivalu. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Svatováclavský hudební festival
Johana ČERNOHORSKÁ -
Festivaly artificiální hudby na Ostravsku - analýza a současný stav
Jarmila Březovjáková -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová