Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu – Peter Galbavý
Peter Galbavý
Bachelor's thesis
Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu
Zásady brand designu a jejich aplikace pro vytvoření vizuální identity pro softvérovou firmu
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvoření vizuální identity pro konkrétní softwarovou firmu. Teoretická část práce rozebírá základní pojmy jako brand, branding, brand recognition a vizuální identita. Dále popisuje možnou strategii a postupy při tvorbě vizuální identity a uvádí konkrétní příklady tohoto procesu u jiných softwarových firem. V úvodu praktické části je představena zadavatelská softwarová firma …viacAbstract:
The bachelor thesis aims to create a visual identity for a specific software company. The theoretical part describes basic mandatory terms, such as brand, branding, brand recognition, and visual identity. It also describes a possible strategy and procedures for creating a visual identity and states specific examples of other software companies and their approach for visual identity. In the introduction …viacAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je vytvorenie vizuálnej identity pre konkrétnu softvérovú firmu. Teoretická časť práce rozoberá základné pojmy ako brand, branding, brand recognition a vizuálna identita. Ďalej popisuje možnú stratégiu a postupy pri tvorbe vizuálnej identity a uvádza konkrétne príklady tohto procesu u iných softvérových firiem. V úvode praktickej časti je predstavená zadávateľská softvérová …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80110
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedúci: Filip Dědic
- Oponent: Jan Bubeníček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80110
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Vizuálna identita neziskovej organizácie
Jakub Kula -
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
Natália Búzková -
Vizuální identita značky v online prostředí
Lucia Mišeková -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková -
Dynamická vizuální identita Light Art festivalu Trenčín
Diana Randjaková -
Vizuální identita projektu Bike Lab
Ivana Haraslínová -
Vizuální identita mesta Svätý Jur
Ema Cepková -
Vizuální identita Tatranského národního parku
Milan Pleva