Ageismus, postoje a informovanost pedagogů českých škol – Zuzana VILDOVÁ
Zuzana VILDOVÁ
Master's thesis
Ageismus, postoje a informovanost pedagogů českých škol
Ageism, attitudes and knowledge pedagogues of the Czech school.
Abstract:
Práce se rozděluje na dvě hlavní části. Teoretický rámec práce tvoří kapitoly, představující ageismus jako celospolečensky rozšířený a negativní jev, na jehož odstranění je potřeba se aktivně v současnosti podílet nejrůznějšími preventivními a nápravnými opatřeními. Práce podává poznatky, jaké vlivy, plynoucí z přeměny předindustriální společnosti a její kultury do současné, podpořily zrod ageismu …moreAbstract:
The thesis is composed of two principal parts. The theoretical framework of the thesis is formed by chapters representing ageism as an all-society negative phenomenon, which at present should be eliminated using various preventive and corrective measures. The thesis contains information what factors arising from transformation of pre-industrial society and its culture to contemporary one contributed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2012
Accessible from:: 28. 3. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Martin Seitl
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VILDOVÁ, Zuzana. Ageismus, postoje a informovanost pedagogů českých škol. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Houževnatost a výkonové strategie u hráčů fotbalu kategorie U14 a U15
Michael Studnička -
Povědomí o kyberšikaně a její prevence u žáků druhého stupně základní školy
Petrič Petrič -
Vyrovnání se se ztrátou zaměstnání u osob dlouhodobě pracujících u jednoho zaměstnavatele
Petra Suchánková -
Práce z domova a její psychosociální dopady na profesi pedagoga
Kateřina Ondrejková -
Možnosti rozvoje a vzdělávání pedagogů a jejich dopad na výukový proces ve vybrané škole
Marek Slaný -
Dopady malé revize na Výchovu k občanství
Tereza Mísařová -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Dopady způsobu hodnocení na učení žáka
Eliška Saitlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights