Bc. Daniel Tychtl

Bakalářská práce

Marketing obce Horní Suchá

Marketing of Horní Suchá
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný marketing Horní Suché a navrhnout doporučení v oblasti využití marketingových nástrojů za účelem rozvoje obce. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do teoretické a praktické. V úvodní kapitole je charakterizována obec samotná a její orgány. Dále jsou v práci vymezena východiska zkoumané problematiky, tedy marketingu obce a marketingového a komunikačního …více
Abstract:
The bachelor's thesis aims to evaluate the current marketing of Horní Suchá and to propose recommendations on the use of the marketing instruments to develop the municipality. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the first chapter there is a description of the municipality itself and of its authorities. Then there are the bases of the examined issue defined, i.e …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/l455u/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Kubalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Adamiec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management