Nikol Tatiana Ilavská

Bachelor's thesis

Strategické řízení marketingu v podniku

Strategic Marketing Management of the Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo odhalit mezery ve strategii společnosti XYZ, s.r.o. a rovněž tak nabídnout doporučení pro její zlepšení. Interní analýzy a analýzy vnějšího okolí byly na základě teoretické části implementovány na konkrétní společnost. Praktická část rovněž obsahuje návrhy pro zlepšení stávající strategie podniku.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to reveal gaps in the strategy of the company XYZ, s.r.o. as well as offer recommendations for its improvement. Based on the theoretical part, internal analyzes and analyzes of the external environment were implemented for a specific company. The practical part also contains suggestions for improving the current strategy of the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication