Strategické řízení marketingu v podniku – Nikol Tatiana Ilavská
Nikol Tatiana Ilavská
Bakalářská práce
Strategické řízení marketingu v podniku
Strategic Marketing Management of the Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo odhalit mezery ve strategii společnosti XYZ, s.r.o. a rovněž tak nabídnout doporučení pro její zlepšení. Interní analýzy a analýzy vnějšího okolí byly na základě teoretické části implementovány na konkrétní společnost. Praktická část rovněž obsahuje návrhy pro zlepšení stávající strategie podniku.Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to reveal gaps in the strategy of the company XYZ, s.r.o. as well as offer recommendations for its improvement. Based on the theoretical part, internal analyzes and analyzes of the external environment were implemented for a specific company. The practical part also contains suggestions for improving the current strategy of the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xmifu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková