Nikol Tatiana Ilavská

Bakalářská práce

Strategické řízení marketingu v podniku

Strategic Marketing Management of the Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo odhalit mezery ve strategii společnosti XYZ, s.r.o. a rovněž tak nabídnout doporučení pro její zlepšení. Interní analýzy a analýzy vnějšího okolí byly na základě teoretické části implementovány na konkrétní společnost. Praktická část rovněž obsahuje návrhy pro zlepšení stávající strategie podniku.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to reveal gaps in the strategy of the company XYZ, s.r.o. as well as offer recommendations for its improvement. Based on the theoretical part, internal analyzes and analyzes of the external environment were implemented for a specific company. The practical part also contains suggestions for improving the current strategy of the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace