Teorie mysli u dětí předškolního věku – Bc. Jitka Čechová, DiS.
Bc. Jitka Čechová, DiS.
Master's thesis
Teorie mysli u dětí předškolního věku
The Theory of Mind in Pre-School Children
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice teorie mysli u dětí předškolního věku, kdy teoretická část nejprve charakterizuje psychologická specifika předškolního věku z hlediska kognitivního a emočního vývoje spolu s procesem socializace. Druhá kapitola objasňuje termín teorie mysli a s ní související pojmy (mentální stav, mentální reprezentace, sebeuvědomování, falešné přesvědčení). Zabývá se vývojem …moreAbstract:
This dissertation applies to an issue of Theory of Mind of Preschool Children. Its theoretical part firstly explains the psychological specification of preschool age in terms of cognitive and emotional development together with the process of socialization. The second part of the thesis clarifies the term of mind theory and other related terms (as mental representation, self-consciousness, false belief …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čechová, Jitka. Teorie mysli u dětí předškolního věku. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání
Gabriela Kujová -
Teorie identity
Marek Studénka -
Teorie mysli a rozpoznávání emocí u dětí předškolního věku
Zuzana Jastrzembská -
Věčná snaha o zobrazení mysli. Neoformalistická analýza filmu Věčný svit neposkvrněné mysli
Petra Vaculínová -
Il’ja Azar: Ne dopuskali mysli, čto pridet nastojaščaja vojna (komentovaný překlad publicistického textu)
Martin Jurnečka -
Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u dětí předškolního věku
Eliška Kubištová -
Literární přepis románu Paní Dallowayová: město své mysli
Miroslava Tonarová -
Hledání vztahu mezi potřebou poznávání a blouděním mysli
Alžběta Melanová