Teorie mysli u dětí předškolního věku – Bc. Jitka Čechová, DiS.
Bc. Jitka Čechová, DiS.
Master's thesis
Teorie mysli u dětí předškolního věku
The Theory of Mind in Pre-School Children
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice teorie mysli u dětí předškolního věku, kdy teoretická část nejprve charakterizuje psychologická specifika předškolního věku z hlediska kognitivního a emočního vývoje spolu s procesem socializace. Druhá kapitola objasňuje termín teorie mysli a s ní související pojmy (mentální stav, mentální reprezentace, sebeuvědomování, falešné přesvědčení). Zabývá se vývojem …viacAbstract:
This dissertation applies to an issue of Theory of Mind of Preschool Children. Its theoretical part firstly explains the psychological specification of preschool age in terms of cognitive and emotional development together with the process of socialization. The second part of the thesis clarifies the term of mind theory and other related terms (as mental representation, self-consciousness, false belief …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zverejniť od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čechová, Jitka. Teorie mysli u dětí předškolního věku. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání
Gabriela Kujová -
Teorie identity
Marek Studénka -
Teorie mysli a rozpoznávání emocí u dětí předškolního věku
Zuzana Jastrzembská -
Věčná snaha o zobrazení mysli. Neoformalistická analýza filmu Věčný svit neposkvrněné mysli
Petra Vaculínová -
Il’ja Azar: Ne dopuskali mysli, čto pridet nastojaščaja vojna (komentovaný překlad publicistického textu)
Martin Jurnečka -
Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u dětí předškolního věku
Eliška Kubištová -
Literární přepis románu Paní Dallowayová: město své mysli
Miroslava Tonarová -
Kartografie mysli: vstupní představy vybraného ročníku studujících Zeměpis se zaměřením na vzdělávání na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
Kristýna Ševčíková