Podpora informační gramotnosti pomocí digitálního storytellingu – Bc. Olga Senčaková
Bc. Olga Senčaková
Bakalářská práce
Podpora informační gramotnosti pomocí digitálního storytellingu
Promotion of Information literacy with the help of Digital storytelling
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá digitálním storytellingem neboli vyprávěním příběhů pomocí digitálních technologií. Teoretická část práce se zaměřuje na využívání digitálního storytellingu ve vzdělávání, uvádí výhody, které digitální storytelling přináší a věnuje se zejména oblasti informační gramotnosti. Dále popisuje způsob implementace digitálního storytellingu do výuky a proces tvorby digitálního příběhu …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on digital storytelling. Theoretical part discusses the educational uses of digital storytelling and presents its advantages, especially in information literacy area. It describes a storymaking process and the ways how can be digital storytelling implemented in the classroom. Practical part presents six methodology sheets that are intended for teachers to facilitate the use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mjf4n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Šimková
- Oponent: RNDr. Michal Černý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Information and media literacy of seniors from an information seeking perspective
Lucie Trampotová -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost uživatelů sociálních médií
Martin Štecher -
Metodické listy s motivačními příběhy pro vyvození jednotlivých hlásek a písmen abecedy Methodical papers with motivational stories for eduction of individual speech sounds and letters of the alphabet
Lenka BUCHALSKÁ