Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě – Bc. Kristýna Světnicová
Bc. Kristýna Světnicová
Diplomová práce
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Information literacy and digital competencies of college students on the autism spectrum: a qualitative research probe at Masaryk University
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou informační gramotnosti v inkluzivní perspektivě vysokoškolských studentů a poruchy autistického spektra. Je tvořena teoretickou a empirickou částí. Teoretická část v několika kapitolách popisuje tři základní pilíře, které vymezují témata práce. V úvodní kapitole je představena problematika autismu. V druhé části je uvedena oblast akademické adaptability …víceAbstract:
This thesis addresses the issue of information literacy in an inclusive perspective of college students and autism spectrum disorder. It consists of theoretical and empirical parts. The theoretical part describes in several chapters the three basic pillars that define the thesis topics. The introductory chapter introduces the topic of autism. The second section introduces the field of academic adaptability …víceKlíčová slova
informační gramotnost autismus Aspergerův syndrom student vysoké školy akademické knihovny kompetence informační gramotnosti digitální kompetence univerzální vzdělávací design information literacy autism Asperger's Syndrome college student academic libraries competencies of information literacy competencies of digital literacy universal education design
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kh08r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVĚTNICOVÁ, Kristýna. \textit{Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě} [online]. Brno, 2023 [cit. 2023-12-08]. Dostupné z: https://theses.cz/id/yezmek/. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Mediální gramotnost jako klíčová kompetence v informačním věku
Aneta Černovská -
Současné technologie ve vzdělávání v zoo a design vzdělávací úlohy v kontextu virtuální reality
Erika Mirová -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová -
Digitální kompetence pedagogů
Tomáš Plíšek -
Digitální gramotnost v přípravě učitele
Veronika CHMELÁŘOVÁ -
Digitální kompetence v empirickém nahlédnutí: vícečetná případová studie
Vojtěch Hamerský -
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Veronika Hofírková -
Digitální gramotnost studentů programu Sociální politika a sociální práce FSE UJEP
Anna BERGEROVÁ