Online kampaně pro uchazeče o studium na FIM UHK – Bc. Daniela Víchová
Bc. Daniela Víchová
Diplomová práce
Online kampaně pro uchazeče o studium na FIM UHK
Online Campaigns for Applicants to Study at FIM UHK
Anotace:
Diplomová práce se věnuje online marketingu a jeho aplikaci do prostředí škol spadajících do terciárního stupně vzdělávání. Zkoumanou institucí je Fakulta informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové. V práci je provedena analýza jejího prostředí, využívaných online nástrojů propagace a zejména kampaně pro uchazeče o studium vedené v akademickém roce 2021/22. Následně je provedeno vyhodnocení …víceAbstract:
The master thesis focuses on online marketing and its application in the environment of schools belonging to the tertiary level of education. The studied institution is the Faculty of Informatics and Management of the University of Hradec Králové. The thesis analyses environment of the faculty, the used online promotion tools and in particular the campaign for applicants for study conducted in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Tomáš Kozel, Ph.D.
- Oponent: prof. RNDr. Josef Hynek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a její vliv na zájem nových uchazečů o studium
Jana Pavelková -
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Marek HRABÁNEK -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Marek HRABÁNEK -
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
Online marketing středního podniku
Renata Chaloupská
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022