Livestreaming v marketingové komunikaci Kytary.cz – Ondřej Lukáš
Ondřej Lukáš
Diplomová práce
Livestreaming v marketingové komunikaci Kytary.cz
Livestreaming in marketing communication Kytary.cz
Anotace:
Cílem práce je ukázat marketingové možnosti livestreamingu jako nástroje komunikačního mixu a zhodnotit jeho přínosy v komparaci s předtočeným videem, které je dostupné na vyžádání. Výzkum probíhal jako kvantitativní analýza video obsahu dvou ročníků hudebního festivalu Festiwall, jejichž data byla ručně zpracována z analytického prostředí na platformě YouTube. V návaznosti na teoretické poznatky a …víceAbstract:
The goal of the thesis is to show marketing opportunities in using livestreams as communication tool and judge its advantages in comparison with prerecorded video, available on-demand. This quantitative research is based on analysis of two years of music festival Festiwall, which data was manually datamined from analytical system available on YouTube. Based on the theoretical findings and research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2020
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Jiří Küchler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78875
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.