Srovnání B2C loajalitních programů retailových řetězců v segmentu fashion and sport v ČR – Adéla Sekerková
Adéla Sekerková
Master's thesis
Srovnání B2C loajalitních programů retailových řetězců v segmentu fashion and sport v ČR
Comparison of B2C loyal programs of retail chains in the segment fashion and sport in the CR
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza a srovnání věrnostních programů v segmentu fashion and sport v České republice. Dnešní spotřebitel je velmi informovaný a rozhoduje se při nákupu podle mnoha kritérií. Stává se věrným ke značce v případě, že je se značkou spokojen a přináší mu kromě různých benefitů především benefity emocionální. Teoretická část práce je věnována značce, chování zákazníka, jeho nákupnímu …moreAbstract:
The goal of the graduate thesis is the analysis and comparison of loyal programs in the segment fashion and sport in the Czech Republic. Today's consumer is very informed and makes decisions about purchase according to many criteria. The consumer becomes loyal to the brand in case he is satisfied with it and in addition it brings him various benefits especially the emotional ones. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 11. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34585
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2013
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Pavel Hynek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEKERKOVÁ, Adéla. \textit{Srovnání B2C loajalitních programů retailových řetězců v~segmentu fashion and sport v~ČR}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2011. Available from: https://theses.cz/id/dlziy2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Spokojenost spotřebitelů s nabídkou rostlinných alternativ na Litoměřicku
Gabriela Vytisková -
Spokojenost spotřebitelů s produkty pivovarského odvětví se zaměřením na minipivovary
Pavel OPOLZER -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Chování zákazníka/spotřebitele v konkrétní oblasti
Blanka Králová -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele při nákupu lyžařských permanentek u vybrané společnosti
Klára Gašparíková