Adéla Sekerková

Master's thesis

Srovnání B2C loajalitních programů retailových řetězců v segmentu fashion and sport v ČR

Comparison of B2C loyal programs of retail chains in the segment fashion and sport in the CR
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza a srovnání věrnostních programů v segmentu fashion and sport v České republice. Dnešní spotřebitel je velmi informovaný a rozhoduje se při nákupu podle mnoha kritérií. Stává se věrným ke značce v případě, že je se značkou spokojen a přináší mu kromě různých benefitů především benefity emocionální. Teoretická část práce je věnována značce, chování zákazníka, jeho nákupnímu …more
Abstract:
The goal of the graduate thesis is the analysis and comparison of loyal programs in the segment fashion and sport in the Czech Republic. Today's consumer is very informed and makes decisions about purchase according to many criteria. The consumer becomes loyal to the brand in case he is satisfied with it and in addition it brings him various benefits especially the emotional ones. The theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 11. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 1. 2013
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Pavel Hynek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34585