Consumer perception of green marketing in fast fashion – Natalia Lyskova
Natalia Lyskova
Bachelor's thesis
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Vnímání ze strany spotřebitele zeleného marketingu v rychlé módě.
Abstract:
Se současným stavem životního prostředí as rostoucím počtem mladších spotřebitelů, kteří se rozhodnou přejít na používání udržitelnějších a „ekologičtějších“ produktů, se podniky mění v požadavcích svých spotřebitelů. Aby firmy mohly udržet své zákazníky a získávat nové, musí se přizpůsobit těmto změnám v požadavcích spotřebitelů. Jedním ze způsobů, jak přilákat spotřebitele, je využít úspěšnou marketingovou …moreAbstract:
With the current state of the environment and with more younger consumers choosing to transition to the use of more sustainable and ‘green’ products, companies are seeing a change in the demands of their consumer base. In order for companies to be able to keep their customers, and keep gaining new ones, they have to adapt to these changes in consumer demands. One way to attract consumers is to use …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81356
Thesis defence
- Date of defence: 2020
- Supervisor: Jitka Volfová
- Reader: Kamila Matysová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81356
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti
Nikola Čermáková -
Vnímání marketingové komunikace vybraného podniku
Aneta Šindelářová -
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
Edita Těšínská -
Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
Šárka Málková -
Vliv vizuální komplexity a typu produktu na vnímání značky a chování spotřebitele
Vít Svoboda -
Vliv vzdělání spotřebitele na vnímání greenwashingu
Sára Pištorová -
Vnímání umělé inteligence v marketingové komunikaci
Huong Giang Nguyenová -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková