Natalia Lyskova

Bachelor's thesis

Consumer perception of green marketing in fast fashion

Vnímání ze strany spotřebitele zeleného marketingu v rychlé módě.
Abstract:
Se současným stavem životního prostředí as rostoucím počtem mladších spotřebitelů, kteří se rozhodnou přejít na používání udržitelnějších a „ekologičtějších“ produktů, se podniky mění v požadavcích svých spotřebitelů. Aby firmy mohly udržet své zákazníky a získávat nové, musí se přizpůsobit těmto změnám v požadavcích spotřebitelů. Jedním ze způsobů, jak přilákat spotřebitele, je využít úspěšnou marketingovou …more
Abstract:
With the current state of the environment and with more younger consumers choosing to transition to the use of more sustainable and ‘green’ products, companies are seeing a change in the demands of their consumer base. In order for companies to be able to keep their customers, and keep gaining new ones, they have to adapt to these changes in consumer demands. One way to attract consumers is to use …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 2020
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81356