Consumer perception of green marketing in fast fashion – Natalia Lyskova
Natalia Lyskova
Bakalářská práce
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Vnímání ze strany spotřebitele zeleného marketingu v rychlé módě.
Anotace:
Se současným stavem životního prostředí as rostoucím počtem mladších spotřebitelů, kteří se rozhodnou přejít na používání udržitelnějších a „ekologičtějších“ produktů, se podniky mění v požadavcích svých spotřebitelů. Aby firmy mohly udržet své zákazníky a získávat nové, musí se přizpůsobit těmto změnám v požadavcích spotřebitelů. Jedním ze způsobů, jak přilákat spotřebitele, je využít úspěšnou marketingovou …víceAbstract:
With the current state of the environment and with more younger consumers choosing to transition to the use of more sustainable and ‘green’ products, companies are seeing a change in the demands of their consumer base. In order for companies to be able to keep their customers, and keep gaining new ones, they have to adapt to these changes in consumer demands. One way to attract consumers is to use …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81356
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2020
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81356
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti
Nikola Čermáková -
Vnímání marketingové komunikace vybraného podniku
Aneta Šindelářová -
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
Edita Těšínská -
Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
Šárka Málková -
Vliv vizuální komplexity a typu produktu na vnímání značky a chování spotřebitele
Vít Svoboda -
Vliv vzdělání spotřebitele na vnímání greenwashingu
Sára Pištorová -
Vnímání umělé inteligence v marketingové komunikaci
Huong Giang Nguyenová -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková