Consumer perception of green marketing in fast fashion – Natalia Lyskova
Natalia Lyskova
Bakalářská práce
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Vnímání ze strany spotřebitele zeleného marketingu v rychlé módě.
Anotace:
Se současným stavem životního prostředí as rostoucím počtem mladších spotřebitelů, kteří se rozhodnou přejít na používání udržitelnějších a „ekologičtějších“ produktů, se podniky mění v požadavcích svých spotřebitelů. Aby firmy mohly udržet své zákazníky a získávat nové, musí se přizpůsobit těmto změnám v požadavcích spotřebitelů. Jedním ze způsobů, jak přilákat spotřebitele, je využít úspěšnou marketingovou …víceAbstract:
With the current state of the environment and with more younger consumers choosing to transition to the use of more sustainable and ‘green’ products, companies are seeing a change in the demands of their consumer base. In order for companies to be able to keep their customers, and keep gaining new ones, they have to adapt to these changes in consumer demands. One way to attract consumers is to use …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81356
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2020
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81356
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Body image a jeho vnímaný význam pro spotrebitele s využitím analýzy dat MML -- TGI
Tomáš Hortík -
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
Edita Těšínská -
Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli
Klára Pravdová -
Vliv vzdělání spotřebitele na vnímání greenwashingu
Sára Pištorová -
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží
Pavlína Nováková -
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
Kateřina Švábíková -
Konkurenční pozice produktu dle vnímání spotřebitele.
Petra Boumová -
Vnímání spotřebitele a jeho ochota k nakupování biopotravin
Chrystyna Lozynska