Vlada Alekseevna Plotnikova

Diplomová práce

Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu

Sponsorship As a Marketing Tool to Increase the Brand Awareness of the Russian Motorsport Team
Abstract:
Nowadays, sponsorship is becoming a significant tool for marketing communications. Specific types of sponsorship, such as motorsport sponsorship, has tremendous growth among the companies. The main goal of the thesis is to suggest a company and a sponsorship package for future sponsorship cooperation based on the research results on brand awareness. The first part of this work is focused to identify …více
Abstract:
V dnešní době se sponzoring stává významným nástrojem pro marketingovou komunikaci. Specifické typy sponzoringu, kterým je například sponzoring motoristického sportu, mají mezi společnostmi obrovský nárůst. Hlavním cílem diplomové práce je na základě výsledků výzkumu o povědomí o značce navrhnout společnost a sponzorský balíček pro budoucí sponzorskou spolupráci. První část této práce je zaměřena na …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Plotnikova, Vlada Alekseevna. Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications