Petr Novotný

Diplomová práce

Strategie brand managementu ve službách

Brand Management Strategy in Services
Anotace:
Moderní přístupy k teorii služeb. Specifika brand managementu ve službách. Výběr subjektu a analýza produktového portfolia služeb. Návrh strategie šíření značky vybrané produktové řady služeb.
Abstract:
Modern approaches to the theory of service. Specifics of brand management in services. Selection of the subject and product portfolio analysis of services. Proposal of strategy for the spread of selected brand product line services.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Monika Harantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31088

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management