Strategie brand managementu ve službách – Petr Novotný
Petr Novotný
Diplomová práce
Strategie brand managementu ve službách
Brand Management Strategy in Services
Anotace:
Moderní přístupy k teorii služeb. Specifika brand managementu ve službách. Výběr subjektu a analýza produktového portfolia služeb. Návrh strategie šíření značky vybrané produktové řady služeb.Abstract:
Modern approaches to the theory of service. Specifics of brand management in services. Selection of the subject and product portfolio analysis of services. Proposal of strategy for the spread of selected brand product line services.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31088
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Monika Harantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31088
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Strategie brand managementu ve službách
Kristýna Holasová -
Strategie brand managementu ve službách
Petra Ondrušová -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
International Brand Management of Taiwanese Companies
Tan-Ya Liu -
Dynamizace strategie rozvoje Mikroregionu Pernštejn prostřednictvím location based services (LBS)
Jakub Trojan