Evaluating the Effectiveness of a Business's Digital Marketing – Havilah Juliet Guduri
Havilah Juliet Guduri
Bachelor's thesis
Evaluating the Effectiveness of a Business's Digital Marketing
Abstract:
Ever since digital media entered the world of business it opened many ways for social media to be used as a powerful marketing tool. In this thesis, emphasis will be placed on digital marketing. This kind of marketing is different from traditional marketing, therefore different methods and measures of evaluation will be used. The main objective is to assess the relationship the company has with its …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedúci: Jared Daniel Jacques
- Oponent: John McKeown
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GUDURI, Havilah Juliet. \textit{Evaluating the Effectiveness of a~Business's Digital Marketing}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/dmg8nh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Názov
Vložil
Vložené
Práva