Mgr. Petra Pichová

Bakalářská práce

Reklama a děti/dospívající

Advertisement and children/adolescents
Anotace:
Cílem výzkumu bylo prozkoumat vztah mezi sledováním televizních reklam a materialismem u dětí ve věku 11 a 12 let a to v kulturním kontextu České republiky. Druhým cílem bylo zjistit vliv rodičovské mediace na tento vztah. Výzkumu se účastnilo 276 dětí základních škol. Data jsem sbírala pomocí dotazníku předloženého dětem v rámci školní hodiny. Analýzu dat jsem prováděla pomocí Pearsonova korelačního …více
Abstract:
The aim of the thesis was to look at the relation of watching TV commercials and materialism in children between the age of 11 and 12 in the Czech Republic. Secondly, I wanted to find out if parental mediation intervenes in the relation or not. The sample consists of 276 children from primary schools. Data were collected by questionnaire. I used Pearson correlation coefficient and regression analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Anna Ševčíková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Šerek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií