Sára Fliegerová

Master's thesis

Marketingové nástroje zvyšující doporučování značky dentálními hygienistkami

Marketing tools to increase brand referrals by dental hygienists
Abstract:
Cílem diplomové práce je odhalit insighty (vhledy) dentálních hygienistek o prvcích marketingové komunikace, které hygienistky dále ovlivňují při doporučování produktů pacientům. K získání těchto poznatků byly použity hloubkové rozhovory a k následnému zpracování dat tematická analýza. Při doporučování produktů hygienistky nejvíce ovlivňují vlastní zkušenosti s produkty. Z marketingových nástrojů jsou …more
Abstract:
The aim of the thesis is to reveal the insights of dental hygienists about the elements of marketing communication, which further influence hygienists when recommending products to patients. In-depth interviews were used to obtain this knowledge and thematic analysis was used for the subsequent processing of the data. When recommending products, hygienists are most influenced by their own experience …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2023
  • Supervisor: Daniela Kolouchová
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88424