Marketingové nástroje zvyšující doporučování značky dentálními hygienistkami – Sára Fliegerová
Sára Fliegerová
Master's thesis
Marketingové nástroje zvyšující doporučování značky dentálními hygienistkami
Marketing tools to increase brand referrals by dental hygienists
Abstract:
Cílem diplomové práce je odhalit insighty (vhledy) dentálních hygienistek o prvcích marketingové komunikace, které hygienistky dále ovlivňují při doporučování produktů pacientům. K získání těchto poznatků byly použity hloubkové rozhovory a k následnému zpracování dat tematická analýza. Při doporučování produktů hygienistky nejvíce ovlivňují vlastní zkušenosti s produkty. Z marketingových nástrojů jsou …moreAbstract:
The aim of the thesis is to reveal the insights of dental hygienists about the elements of marketing communication, which further influence hygienists when recommending products to patients. In-depth interviews were used to obtain this knowledge and thematic analysis was used for the subsequent processing of the data. When recommending products, hygienists are most influenced by their own experience …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88424
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2023
- Supervisor: Daniela Kolouchová
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88424
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová