Vývoj dětí se sluchovými vadami v běžné mateřské škole – Markéta Walterová
Markéta Walterová
Bakalářská práce
Vývoj dětí se sluchovými vadami v běžné mateřské škole
Development of children with hearing impairments in a regular kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem dětí se sluchovými vadami v běžné mateřské škole. Cílem teoretické části je popsat a definovat problematiku vývoje dětí se sluchovou vadou, inkluzi dětí se sluchovou vadou do běžné mateřské školy a vliv mateřské školy na jejich vývoj. Dále jsou představeny druhy sluchových vad včetně jejich kompenzačních pomůcek. Cílem výzkumné části je zmapovat vývoj dětí se sluchovou …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13401
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Štěpánka Lauková
- Oponent: PhDr. Kamila Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Technické kompenzační pomůcky jako nástroj usnadnění vzdělávání dětí se sluchovým postižením
Markéta SOUČKOVÁ -
Kompenzační pomůcky a rehabilitace osob s poúrazovým tělesným postižením.
Veronika DVOŘÁKOVÁ -
Kompenzační pomůcky didaktické pro žáky se sluchovým postižením v edukačním procesu
Veronika MÁCHOVÁ -
Kompenzační činitele u osob se sluchovým postižením
Anežka PŘIKRYLOVÁ -
Didaktické pomůcky pro rozvoj kompenzačních činitelů u dětí se zrakovým postižením předškolního věku
Natálie KORCOVÁ -
Kompetence pedagogů k diagnostice sluchové vady v prostředí mateřských škol
Martina Zelbová -
Změny v slyšící rodině po zjištění sluchové vady u dítěte předškolního věku
Petra GRUSZKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022