Zážitková pedagogika jako prostředek osobnostního rozvoje – Zdeněk KONDLER
Zdeněk KONDLER
Bakalářská práce
Zážitková pedagogika jako prostředek osobnostního rozvoje
Experiential education as means for personality development
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zážitkovou pedagogiku jako prostředek osobnostního rozvoje. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy této bakalářské práce. Praktická část popisuje vlastní výzkum a předkládá otázky, které mohou posloužit jako teoretický základ pro výzkum, který předkládá možnosti dalšího zpracování.Abstract:
Bachelor thesis is focused on experiential education as means for personality development. The theoretical part is aimed at collecting information on the topic. The practical part focuses on the creation and subsequent verification of the experiential education and its influence in personal development.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
170128
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Dominik Polínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONDLER, Zdeněk. Zážitková pedagogika jako prostředek osobnostního rozvoje. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciálně pedagogická andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití principů zážitkové pedagogiky při práci s mladými dospělými opouštějícími instituce náhradní rodinné výchovy
Ivana Longinová -
Využití prvků zážitkové pedagogiky na letním dětském táboře k prohloubení poznání přírody
Nikola Pospíšilová -
Výuka slohového postupu popisného a vyprávěcího na 2. stupni ZŠ podle principů zážitkové pedagogiky
Adéla DAMNITZOVÁ -
Vybrané osobnostní charakteristiky a životní spokojenost účastníků seberozvojových kurzů založených na principu zážitkové pedagogiky
Tereza MARKOVÁ -
VÝVOJ V PROŽÍVÁNÍ FLOW NA KURZU POBYTU V LETNÍ PŘÍRODĚ VYCHÁZEJÍCÍHO Z PRINCIPŮ ZÁŽITKOVÉ PEDAGOGIKY
Rostislav DRÁBEK -
Využití zážitkové pedagogiky u dětí předškolního věku
Terezie ČERVENÁ -
Využití principů zážitkové pedagogiky ve výuce geografie
Martina Šmídová -
Využití prvků zážitkové pedagogiky při tvorbě vzdělávacího programu v mateřské škole
Eliška BOLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva