Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína – Bc. Ivana HÁNOVÁ
Bc. Ivana HÁNOVÁ
Diplomová práce
Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína
Creation of tourism marketing product "On the sleeks of T. Bata" for the needs of Zlin City
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit nový marketingový produkt cestovního ruchu pro Magistrát města Zlína. Teoretická část se obecně zabývá marketingem cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu současného cestovního ruchu ve Zlíně. Na základě těchto poznatků byl navrhnut marketingový produkt s názvem "Po stopách T. Bati", aby lidem připomenul jeho jedinečnou osobnost a slavnou éru Zlína …víceAbstract:
The goal of this Master thesis is to create a new product of tourism for the Municipal Authority of Zlin. The theoretical part discusses generally marketing of tourist traffic. The practical part includes the analysis of current tourism in Zlín. On the basis of these findings was projected marketing product called "On the sleeks of T. Bata" to remind people his unique personality and famous era of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Zveřejnit od: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3624
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÁNOVÁ, Ivana. \textit{Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu ''Po stopách T. Bati'' pro potřeby města Zlína}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/dn1hre/.
Jak správně citovat práci
HÁNOVÁ, Ivana. Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový mix
Anna Karetnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Marketingový mix vybrané firmy
Natálie Kučerová