Tomáš HOMOLA

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o.

Marketing strategy of Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je využití marketingové strategie v oblasti marketingového mixu vybrané společnosti a následné stanovení návrhů odlišení se od konkurence. Teoretická část se zaměřuje na prostředí, které podnik ovlivňuje. Dále se věnuje cílenému marketingu a představuje za pomoci odborného textu koncepci marketingového mixu 4P. Praktická část skládající se ze dvou kapitol nejdříve popisuje …více
Abstract:
The aim of this bachelor work is utilization of marketing strategy in the sphere of marketing mix of chosen society and following setting of suggestion how to distinguish from competition. The theoretical part is aim edit setting influencing the company and aim in marketing. This part also presents conception of marketing mix 4P by means of professional text. The practical part consists of two chapters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOMOLA, Tomáš. Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management