Bc. Tomáš LANGER

Diplomová práce

Nákupní rozhodování spotřebitele v oční optice

Purchase behaviour of customers under the conditions of optical store.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v oční optice. Hledá specifické vnější faktory, které mají vliv na rozhodování spotřebitelů v oční optice. Kromě definování specifických faktorů se zabývá i vlivem marketingových komunikací jako dal-šího důležitého vnějšího faktoru. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou po-psány marketingové komunikace, spotřebitelské …více
Abstract:
This diploma work is focused on the purchase behaviour of customers under the conditions of optical store. The specific outside factors influencing the customers´decision making process are subject of searching in this work. Besides specific factors defining, it´s also concerned with an influence of another important outside factor - marketing communica-tion in general. The diploma work is divided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor: 18573

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANGER, Tomáš. Nákupní rozhodování spotřebitele v oční optice. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe