Nákupní rozhodování spotřebitele v oční optice – Bc. Tomáš LANGER
Bc. Tomáš LANGER
Diplomová práce
Nákupní rozhodování spotřebitele v oční optice
Purchase behaviour of customers under the conditions of optical store.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v oční optice. Hledá specifické vnější faktory, které mají vliv na rozhodování spotřebitelů v oční optice. Kromě definování specifických faktorů se zabývá i vlivem marketingových komunikací jako dal-šího důležitého vnějšího faktoru. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou po-psány marketingové komunikace, spotřebitelské …víceAbstract:
This diploma work is focused on the purchase behaviour of customers under the conditions of optical store. The specific outside factors influencing the customers´decision making process are subject of searching in this work. Besides specific factors defining, it´s also concerned with an influence of another important outside factor - marketing communica-tion in general. The diploma work is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
18573
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANGER, Tomáš. Nákupní rozhodování spotřebitele v oční optice. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová -
Analýza interní logistiky sférické optiky ve společnosti Meopta - optika, s.r.o.
Václav Rokyta -
Návrh zefektivnění vyhodnocování dat v prostředí VBA (MS Excel) ve společnosti Meopta - optika, s.r.o.
Martin Hollý -
Transformační optika s konformními zobrazeními
Jan Stopka -
Internetový a samoobslužný prodej - nový fenomén v oboru optika a optometrie, výhody a rizika pro klienta
Michaela Gagová -
Založení firmy - oční optika
Jitka Vyskočilová -
Věda a impresionismus: optika a teorie barev
Kristýna Svobodová -
Návrh zvýšení konkurenční schopnosti společnosti Optika se sídlem v Moravském Krumlově
Gabriela Miklišová