Bc. Viktória Hurajtová

Bakalářská práce

Spotřební kultura a skupinová identita generace Z

Consumer culture and Group identity of Generation Z
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá důležitým tématem spotřební kultury a skupinové identity generace Z. Spotřební kultura je společenský status spotřebitele, který se soustředí na spotřebu zboží a služeb. Spotřebitelé generace Z určují nové standardy pro podniky a je nezbytné studovat jejich spotřebitelské chování a vytvořit efektivní marketingová sdělení, která je zaujmou. Generace Z tvoří 40 % všech …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the important topic of consumer culture and group identity of Generation Z. Consumer culture is the social status of the consumer, which focuses on the consumption of goods and services. Generation Z consumers are setting new standards for businesses and it is essential to study their consumer behaviour and create effective marketing strategies that engage them. Generation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: MSc Mirela Moldoveanu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace