Spotřební kultura a skupinová identita generace Z – Bc. Viktória Hurajtová
Bc. Viktória Hurajtová
Bakalářská práce
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
Consumer culture and Group identity of Generation Z
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá důležitým tématem spotřební kultury a skupinové identity generace Z. Spotřební kultura je společenský status spotřebitele, který se soustředí na spotřebu zboží a služeb. Spotřebitelé generace Z určují nové standardy pro podniky a je nezbytné studovat jejich spotřebitelské chování a vytvořit efektivní marketingová sdělení, která je zaujmou. Generace Z tvoří 40 % všech …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the important topic of consumer culture and group identity of Generation Z. Consumer culture is the social status of the consumer, which focuses on the consumption of goods and services. Generation Z consumers are setting new standards for businesses and it is essential to study their consumer behaviour and create effective marketing strategies that engage them. Generation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yclz4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix
Thi Kim Anh Nguyenová -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Skupinová identita a spotřební kultura
Jaroslava Dolejší -
Skupinová identita a spotřební kultura
Petra Lesáková -
Spotřební kultura a skupinová identita
Oleg Shigin -
Spotřební kultura a skupinová identita metalistů
Pavlína Šťastná -
Identita, hodnoty a politika životních stylů představitelů antikonzumenství
Kateřina Vlková