Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti McDonalds – Bc. Klára Hanzelínová
Bc. Klára Hanzelínová
Master's thesis
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti McDonalds
Competitive Strategy of selected McDonalds´products
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení současného stavu a následný návrh konkurenční strategie pro vybrané produkty společnosti McDonald´s na základě provedených analýz. V teoretické části práce jsou pomocí metody literární rešerše zpracovány pojmy týkající se konkurenční strategie. Je zde definován koncept konkurenční strategie, její druhy a rozlišení dle autorů z České republiky i ze zahraničí …moreAbstract:
This thesis aims to evaluate the current state and the subsequent design of a competitive strategy for selected McDonald's products based on the analysis. In the theoretical part of the work, concepts related to competitive strategy are processed using the method of literary research. It defines the concept of competitive strategy, its types, and distinctions according to authors from the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANZELÍNOVÁ, Klára. \textit{Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti McDonalds}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dnelb5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Návrh expanze společnosti se zdravým rychlým občerstvením na slovenský trh
Tereza Rubínová -
Posouzení strategického postavení firmy na trhu rychlého občerstvení
Lucie Vaňková -
Chování spotřebitele na trhu rychlého občerstvení v době pandemie COVID-19
Miroslav Duda -
Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení
Zuzana Marčíková -
Analýza trhu rychlého občerstvení
Viktorie Vlková -
Faktory ovlivňující nákupní chování českého spotřebitele na trhu rychlého občerstvení
Tereza Tříšková -
Uvedení nového produktu na trh
Martin Kubín -
Zavedení vegetariánského produktu do řetězce rychlého občerstvení
Simona Vaškovicová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights