Sebehodnocení v primárním vzdělávání z pohledu učitelů – Veronika Tluková
Veronika Tluková
Diplomová práce
Sebehodnocení v primárním vzdělávání z pohledu učitelů
Self-assessment in the Primary School from the point of view of teachers
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem učitelé 1. stupně základní školy implementují sebehodnocení do vyučovacího procesu. Teoretická část diplomové práce pojednává o školním hodnocení, dále se pak detailněji zaměřuje na pojem sebehodnocení, jeho psychologické aspekty, funkce, smysl, výhody, ale také úskalí sebehodnocení. Empirická část je koncipována jako kvalitativní výzkum, jehož cílem …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to determine how teachers of primary schools implement self-assessment in the teaching process. The theoretical part deals with school evaluationand proceeds to focus on the notion of self-assessment, its psychological aspects, function, meaning, advantages, and also its drawbacks. The empirical part of this thesis is designed as qualitative research which data are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7383
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2022
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty sebepojetí u adolescentů
Lenka Štenclová -
Psychologické aspekty wellness
Eva SCHNEIDERWINDOVÁ -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Školní sebepojetí žáků s narušenou komunikační schopností
Denisa CINÁDROVÁ -
Školní sebepojetí u nadaných dětí ve speciálních a běžných třídách
Michaela REŽNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 9. 2022
Kohout, J.
28. 9. 2022