Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě – Ing. Lucie Vavřínová
Ing. Lucie Vavřínová
Bakalářská práce
Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě
Status and image of the contemporary family in television advertising
Anotace:
Práce se zabývá vývojem obrazu rodiny a analýzou televizních reklam. Snaží se zodpovědět otázky, jak jsou účinné reklamy využívající rodinné tématiky. Pojetí rodiny z historického a sociologického hlediska, postavení muže a ženy v rodině. Vyhodnocení sledovaných reklam, jaký typ reklam působí na cílovou skupinu rodiny ke zvýšení prodeje.Abstract:
Work deals with development of family image and analysis of television commercials. Trying to answer the question of how effective ads are using the family theme. The concept of family from a historical and sociological perspective, the status of men and women in advertising. Evaluation of the monitored advertisements what type of advertising is trying to influence the target group of families to increase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jb22e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Moduly pro blokování reklam v prohlížeči Mozilla Firefox
Stanislav Kukal -
Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi
Marcel Jánský -
Tradiční lidová kultura a její využití v televizní reklamě
Adéla Petrboková