Jan Lafek
Bachelor's thesis
Tvorba značky hudebnímu duu Dominika a Jan
Creation of brand for music duo Dominika and Jan
Abstract:
Absolventský projekt Tvorba značky Hudebnímu duu Dominika a Jan vznikl za účelem zvýšení povědomí o značce Hudebního dua Dominika a Jan. Cílem projektu bylo realizovat dvouměsíční kampaň Hudebnímu duu Dominika a Jan na sociálních sítích za pomoci předem vytvořených propagačních materiálů.Abstract:
The graduation project Creating a Brand for the Music Duo Dominika and Jan was created in order to increase awareness of the brand of the Music Duo Dominika and Jan. The aim of the project was to realize a two-month campaign for the Music Duo Dominika and Jan on social networks with the help of precreated promotional materials.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/vcd52/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
- Reader: MgA. Barbora Mikolášiková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/vcd52/
Janáček Academy of Performing Arts
Faculty of MusicBachelor programme / field:
Art of Music / Music Management
Theses on a related topic
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vliv sociálních sítí na tvorbu a recepci umění na české scéně
Aneta Synková -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka
Jan Růžička -
Analýza komunikace propagace knih na sociálních sítích společnosti Czech News Centre a.s. a návrh na její vylepšení
Ladislava Sdrzallek -
Možnosti propagace mobilní aplikace na sociálních sítích
Jan Zahořák -
Propagace neziskové organizace GL Africa na sociálních sítích
Barbora Uhrová -
Propagace drobné firmy na sociálních sítích
Jan Rysula