Marketingová strategie firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR – Šárka Anýžová
Šárka Anýžová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR
Marketing strategy of Zapf Creation AG and the impact of GDPR
Abstract:
Cílem této práce je kriticky a objektivně zhodnotit marketingovou strategii firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR. Práce je rozdělena do tří kapitol mimo úvodu a závěru. První kapitola je věnována marketingu a marketingové strategii. Druhá kapitola práce se zaměřuje na Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, GDPR, kde jsou rozebrány zásady a principy GDPR, zpracování údajů a důsledky v případě nedodržování …moreAbstract:
The aim of this work is to critically and objectively evaluate the marketing strategy of Zapf Creation AG and the impact of GDPR. The work is divided into three chapters outside the introduction and conclusion. The first chapter is devoted to marketing and marketing strategy. The second chapter focuses on the General Regulation on Personal Data Protection, GDPR, which discusses the principles of GDPR …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79631
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Magdalena Janoutová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79631
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek