Šárka Anýžová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR

Marketing strategy of Zapf Creation AG and the impact of GDPR
Abstract:
Cílem této práce je kriticky a objektivně zhodnotit marketingovou strategii firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR. Práce je rozdělena do tří kapitol mimo úvodu a závěru. První kapitola je věnována marketingu a marketingové strategii. Druhá kapitola práce se zaměřuje na Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, GDPR, kde jsou rozebrány zásady a principy GDPR, zpracování údajů a důsledky v případě nedodržování …more
Abstract:
The aim of this work is to critically and objectively evaluate the marketing strategy of Zapf Creation AG and the impact of GDPR. The work is divided into three chapters outside the introduction and conclusion. The first chapter is devoted to marketing and marketing strategy. The second chapter focuses on the General Regulation on Personal Data Protection, GDPR, which discusses the principles of GDPR …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Magdalena Janoutová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79631