Efektivita užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm – Marian Žárský
Marian Žárský
Bakalářská práce
Efektivita užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm
The Effectiveness of the Use of the Communication Mix Tools in a Promoting the Cycle of Subscription Concerts in Frenštát pod Radhoštěm"
Anotace:
ABSTRAKT Práce se zabývá efektivitou užití nástrojů komunikačního mixu v rámci propagace abo-nentních koncertů, jejichž pořadatelem je Městské kulturní středisko ve Frenštátě pod Radhoštěm. Teoretická část se obecně zaměřuje na marketing kulturních středisek a propagaci jejich produktů se zaměřením na publikum. Praktická část popisuje výzkum vedený formou polo strukturovaných rozhovorů s návštěvníky …víceAbstract:
ABSTRACT The thesis deals with the efectivity of using communication mix tools, in the frame of subscribed concerts´ promotion, which are organized by the Municipal cultural facility in Frenštát pod Radhoštěm. The theoretical part is generally focused on the cultural facilities´ marketing and product promotion, with emphasis on the audience. The practical part describes the survey conducted by the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽÁRSKÝ, Marian. \textit{Efektivita užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/dnxge5/.
Jak správně citovat práci
Žárský, Marian. Efektivita užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Městské kulturní středisko ve Stříbře
Šárka JÄGEROVÁ -
Využití finančního a nákladového controllingu v příspěvkové organizaci Městské kulturní středisko
Aneta Marková -
Projekt transformace příspěvkové organizace Městské kulturní středisko Holešov na jinou právní formu
Dana NEVŘALOVÁ -
Kulturní život v Polné a okolí
Eliška Kotrbová -
Abonentní koncerty ve Frenštátě pod Radhoštěm Příprava koncertního cyklu pro rodiny
Marian Žárský -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic
Jana Bartková