Marian Žárský

Bakalářská práce

Efektivita užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm

The Effectiveness of the Use of the Communication Mix Tools in a Promoting the Cycle of Subscription Concerts in Frenštát pod Radhoštěm"
Anotace:
ABSTRAKT Práce se zabývá efektivitou užití nástrojů komunikačního mixu v rámci propagace abo-nentních koncertů, jejichž pořadatelem je Městské kulturní středisko ve Frenštátě pod Radhoštěm. Teoretická část se obecně zaměřuje na marketing kulturních středisek a propagaci jejich produktů se zaměřením na publikum. Praktická část popisuje výzkum vedený formou polo strukturovaných rozhovorů s návštěvníky …více
Abstract:
ABSTRACT The thesis deals with the efectivity of using communication mix tools, in the frame of subscribed concerts´ promotion, which are organized by the Municipal cultural facility in Frenštát pod Radhoštěm. The theoretical part is generally focused on the cultural facilities´ marketing and product promotion, with emphasis on the audience. The practical part describes the survey conducted by the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Žárský, Marian. Efektivita užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace