Logistika záručního a pozáručního servisu ve vybrané společnosti – Csaba Gyenes
Csaba Gyenes
Bakalářská práce
Logistika záručního a pozáručního servisu ve vybrané společnosti
Logistics of Guarantee Period and Post-guarantee Period Services in a Selected Company
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na popis logistiky záručného a pozáručného servisu v spoločnosti ELEKTRO DEMAR PLUS s.r.o. Cieľom bakalárskej práce je na základe teoretických poznatkov a analýzy záručného a pozáručného servisu vo vybranej spoločnosti navrhnúť možnosti zvyšovania spokojnosti zákazníkov s poskytnutým servisom. Práca je rozdelená na tri časti. Prvá časť bakalárskej práce obsahuje teoretické …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the description of the warranty and post-warranty service logistics in ELEKTRO DEMAR PLUS s.r.o.The aim of the bachelor thesis is to suggest possibilities of increasing customer satisfaction with the provided service based on theoretical knowledge and analysis of guarantee and after-guarantee service in the selected company. The work is divided into three parts. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Markéta Gáspár, PhD.
- Oponent: prof. Ing. Daniela Marasová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 6. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.Vysoká škola logistiky o.p.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Logistika / Logistika služeb (LOG)
Práce na příbuzné téma
-
Spokojnosť zákazníkov s nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti
Řepová Řepová -
Analyses of customer{\crq}s satisfaction in Rhenus Hauser Ltd \nl{} (Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti Rhenus Hauser Ltd)
Darina KVASNIČKOVÁ -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
Varvara Stradina -
Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
Luong Hoang Lien Nguyen
Název
Vložil
Vloženo
Práva