E-commerce consumer behavior in Russia – Adelia Shakirova
Adelia Shakirova
Master's thesis
E-commerce consumer behavior in Russia
Chování spotřebitele v elektronickém obchodování v Rusku
Anotácia:
Ruský trh elektronického obchodování se v současné době intenzivně rozvíjí a každým rokem dosahuje nových milníků. Bude zapotřebí věnovat vážnou pozornost prozkoumání spotřebitelského chování této země, protože s růstem trhu elektronického obchodování roste i spotřebitel. Hlavním cílem Diplomové práce je prozkoumání „online“ nákupního chování ruských spotřebitelů a formulování doporučení pro další …viacAbstract:
Nowadays, Russian e-commerce market is under an intensive development and reaching new milestones with every passing year. In this way, it will require serious attention to examine consumer behaviour of such country as its e-commerce market grows, so does the consumer. The master’s thesis is mainly aimed to examine the online purchasing behaviour of Russian consumers and formulating the suggestions …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82962
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedúci: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82962
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
Maria Babenkova -
Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market
Jakub Vičík -
Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Maher Mohamad Hasan -
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
Magdaléna Kramešová -
Spotřebitelské chování a online dovolená: Analýza uživatelského zážitku a faktorů ovlivňujících výběr
Tereza Srbová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko