Eliška Balková

Bakalářská práce

Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jednou z forem marketingového výzkumu, kterou je mystery shopping. V prvním úseku teoretické části je stručně charakterizován marketing a následně zde charakterizuji také marketingový výzkum, techniky, které se používají v marketingovém výsledku a metody sběru dat, které jsou velmi důležité pro provedení efektivního výzkumu. Ve druhém úseku blíže popisuji samotnou metodu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with one of the forms of marketing research, which is mystery shopping. In the first section of the theoretical part, marketing is briefly characterized and then I also characterize marketing research, techniques that are used in the marketing result and data collection methods that are very important for effective research. In the second section, I describe the mystery shopping …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika